No 8 Jalan 1/4, Seksyen 1, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor Darul Ehsan. H/p: 013-3845555 Fax: 03-89250891

Monday, February 16, 2009

Entry One:

Seputar Majlis kenduri kesyukuran kemenangan PRK 036 dan Ceramah bersama Tn Hj Abdul Wahid Endut....


Kerja kerja bermula dari hari sabtu lagi dengan sembelih lembunya, menyiang,memasak, menggoreng, memakan tak campur gantung bendera lagi (kena sebut gantung bendera tu heheh )

Dua ekor lembu 'menyerah @ diserah' diri untuk ditumbangkan secara bidan terjun oleh OCPK ( 'Ketua Polis Kawasan) iaitu Sdr Agus merangkap ketua tukang masak. ( Nak terrer masak masuklah Unit Amal)



Kaum Ibu ke Muslimat ke tak kisah lah janji turut sama 'berkongsi peluh' di Surau Istiqamah 'mengerjakan' bawang bawang dan rempah ratus pada malam sabtu tu.




Waaa belum kenduri dah siap seperiuk!. Apakah yang istimewa tu....?


Dah lama kepingin nak makan sup Gear Box akhirnya kat sini berjumpa..... cicah roti pun sedap hirup lagiii sedap... Sayangnya penganjur tak sediakan straw besar, mungkin untuk menjaga kesihatan petugas kut :P


Tadi cerita hari Sabtu... Tukang Masak pukul 3 - 4 pagi tidur malam tu ...kira lambat sejamlah dari kami hehe (siap operasi kul 2 pg baru sampai umah) Ni plak..Suasana majlis pada hari Ahad pula.....


'Menantu' baru sedang berucap. " Permatang dah menang, Kuala pun dah menang, Lepas ni kita berlawan di Bukit Pula !!!!"


Cikgu Pa " YB kita ni patutnya kena ikut mesyuarat JPP dengan kita malam ni. Tapi kita bagi excuse lah dia ceramah malam ni"



TG Presiden....

Ceramah pada malamnya pula...Orang takdelah ramai tapi kutipan mengalahkan orang yang ramai... Ni gambar kat luar dewan..kat dalam dewan tempat ceramah. Polis tak kasi permit ceramah diluar....kenalah ceramah di dalam......

Ingatkan boleh balik awal..rupanya pukul 2 pagi jugak......Sampah orang gerai main tinggal macam tu jer..Nasib baiklah ada NKP dan Bendahari yang begitu berdedikasi ( Tahun ni tahun oemilihan tau..... :) Undilah mereka)

Entry Two:


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjgZIFa9M1YJiSgYAXfUjEYMTeOFAELO5F_Qhu4ZH3kGpaeeAaxCjf0kxCX8pPgNKxuViXxNBFntKJ7ElMJ25SvjkPV7Z9AER_s_nKBNpuGgGxcSdAI_Sy9bamI9QAaWXZnZlq4_EsDkjiC/s400/100_5213.JPGhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhyNhk8F2_JKRPyYZ8mWpTfIWvBXDMlC61Mp0L7FQGibng3Acg7WfNlvnlueHmfawQBaXUmgvzJnZsJpJR4-s8hWEgFgWbin4xGlbsu9XHVmwixmVQVyo86EcyH-a2jOI1bbIHOiv3C6vuP/s400/100_5214.JPG

2 comments:

Anonymous said...

bro,

banner kita gantung hadang vip tu kena alih tak?

hehe

mz

nuun said...

tak tak kena alih pong..

Disclaimer

Disclaimer
Pandangan dalam laman ini tidak semestinya menunjukkan pendirian rasmi pengendali laman ini dan DPPKS (Dewan Pemuda Pas Kawasan Serdang) melainkan dinyatakan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...