No 8 Jalan 1/4, Seksyen 1, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor Darul Ehsan. H/p: 013-3845555 Fax: 03-89250891

Tuesday, June 1, 2010

Jamaluddin Alias mohon maaf salah silap andainya beliau terkorban ditangan syaitan zionis Israel

Jamalauddin paling kiri mengenakan jaket hitam

RAKAN SAYA, Sdra Jamaludin Alias kini Timbalan Presiden Yayasan Amal Malaysia, kiri sekali berbaju hitam di Istanbul sebelum belayar minggu lepas bersama rakan yang lain dari JIM, Haluan dan lain lain seorang yang aktif, berani dan istiqqamah. Beliau aktivis PAS yang gigih. Amat akrab dengan Ahli Majlis Syura PAS Pusat, Ustaz Hassan Shukri.

Nasib beliau dan rakan-rakan belum di ketahui lagi, apakah nasib rakyat Malaysia dan lebih 500 yang lain di dalam kapal bantuan ke Gaza yang diserang Israel. Jamaluddin juga adalah anak saudara kepada Pengarang Rencana Utusan Malaysia, Zin Mahmud yang dulu pernah jadi Ketua Pengarang Kumpulan Harakah yang pertama.

Astro Awani dan lain lain stesyen TV termasuk Al-Jazeera semuanya terputus hubungan dengan wakil masing masing yang menyertai misi bantuan ke Gaza itu. Jamaludin antara yang berada di atas kapal berkenaan mewakili Muslim Care. Beliau juga adalah pimpinan Unit Amal Malaysia, sebuah badan NGO yang ditaja oleh PAS.

ASTRO telah memaparkan interbiu bersama Jamaluddin semalam. Dengan wajah yang sentiasa tersenyum tertanam di jiwanya gerak kental untuk meneruskan perjuangan hatta syahid sekalipun.

Mesej Jamaluddin beberapa hari lalu kata sebuah blog, memohon maaf salah silap andainya beliau terkorban. Apakah nasib beliau bersama rakan-rakan yang lain. Moga Allah selamatkan mereka dan datangkan tentera-Nya untuk memusnahkan musuh Allah, syaitan Israel yang menjadi sekutu Umno.

No comments:

Disclaimer

Disclaimer
Pandangan dalam laman ini tidak semestinya menunjukkan pendirian rasmi pengendali laman ini dan DPPKS (Dewan Pemuda Pas Kawasan Serdang) melainkan dinyatakan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...