No 8 Jalan 1/4, Seksyen 1, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor Darul Ehsan. H/p: 013-3845555 Fax: 03-89250891

Wednesday, February 3, 2010

Seputar lawatan KP DPP Serdang ke China bersama DPP Malaysia

Gambar Kredit to Ust Din Tantawi

Mendapat taklimat mengenai sejarah pembentukan negara China dan perkembangannya sehingga hari ini di Beijing Planning Exhibition Hall .



Bergambar kenangan di hadapan bangunan Parlimen of China

Kami dibawa melawat ke beberapa kawasan larangan di dalam Parlimen mereka . Ruang ini adalah ruang untuk menyambut tetamu - tetamu dari negara luar yang datang berurusan secara rasmi dengan kerajaan mereka .



Kenangan bersama Mudir Haji Ali dan Haji Tumaga





Menjamu selera di sebuah restoran muslim yang telah berusia 170 tahun . Makanan mentah sebelum diproses dibawa langsung dari Monggolia .

Bersama Akhi Lokman seorang pelajar lepasan Maahad Muhammadi Kelantan yang kini menyambung pelajarannya di Beijing untuk mendalami bahasa Mandarin .

Bersama President Beijing Municipal Agencies in Beijing Business Association dan Dr Jimmy Lim S.H [ bertali Leher Kuning ] Chairman Sino - Sin Hallmark
[ Beijing ] International Trading co. Ltd


Slogan Perjuangan dan Perniagaan kami :
Mengambil berat Perkampungan , Pertanian dan kasih kepada Petani .



Kami dibawa melawat Agro Hyper Market pertama di Beijing
setinggi 3 tingkat seluas 28 ribu meter persegi .













Mohd AdramBendahari DPP Pusat penuh yakin memberikan penjelasan berkait dengan peluang perniagaan yang boleh dimanafaatkan oleh kedua - dua pihak di Malaysia dan China






No comments:

Disclaimer

Disclaimer
Pandangan dalam laman ini tidak semestinya menunjukkan pendirian rasmi pengendali laman ini dan DPPKS (Dewan Pemuda Pas Kawasan Serdang) melainkan dinyatakan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...